Tips for løpetreningen

Løp raskere og bedre – øvelser til din løpetrening

Regelmessig løping har mange helsemessige fordeler for kroppen. Løping styrker muskler, bein og ledd, forbedrer utholdenheten og hjelper deg med å opprettholde en sunn vekt. Løping gjør oss til og med lykkeligere. Du har kanskje hørt om begrepet «Runner’s High»? Prosessen når lykkehormoner frigjøres ved løping og du opplever en umiddelbar eufori og lykke. Fortsett å glede deg over løpingen. Og for å yte bedre og nyte turene enda mer, viser vi deg noen øvelser her.

Opvarming før løping

Vi viser deg enkle og raske oppvarmingsøvelser som forbereder deg til løpetreningen.
Les mer


Restitusjon etter løping

Restitusjon etter løpingen er minst like viktig som selve løpetreningen. Vi anbefaler en kombinasjon av massasje gjennom rulling og tøying. 
Les mer


Styrketrening for løpere

Målrettet styrketrening kan gjøre deg raskere, mindre utsatt for typiske løpeskader og friskere. Begynn med dette nå!
Les mer


Den perfekte pakken til løpere

Innholdet av pakken hjelper deg med en rask og effektiv styrketrening, økt mobilitet og raskere restitusjon. Du blir en bedre løpere.
Les mer om BLACKROLL Running Box.