Tips for løpetreningen

Løp raskere og bedre – øvelser til din løpetrening

Regelmessig løping har mange helsemessige fordeler for kroppen. Løping styrker muskler, bein og ledd, forbedrer utholdenheten og hjelper deg med å opprettholde en sunn vekt. Løping gjør oss til og med lykkeligere. Du har sannsynligvis allerede hørt begrepet «Runner’s High». Lykkehormoner frigjøres ved å løpe, noe som umiddelbart hever humøret. Du bør fortsette til å glede deg over å løpe. For å nyte løpingen enda mer og yte bedre viser vi noen øvelser her.

Opvarming til løping

Vi viser deg enkle og raske øvelser som varmer deg opp og forbereder deg til løpetreningen.
Les mer


Restitusjon etter løping

Restitusjon etter løpingen er minst like viktig som selve løpetreningen. Vi anbefaler en kombinasjon av massasje gjennom rulling og tøying.
Les mer


Styrketrening for løpere

En målrettet styrketrening kan gjøre deg raskere, mindre utsatt for typiske løpeskader og friskere. Begynn med dette nå!
Les mer


Den perfekte pakken til løpere

Innholdet av pakken hjelper deg med en rask og effektiv styrketrening, økt mobilitet og raskere restitusjon. Du blir en bedre løpere.
Les mer om BLACKROLL Running Box.